Excursia lunii- Dublin

Îmi place să călătoresc Low-Cost, am văzut destule orașe cu un buget redus, recordul fiind Roma împreună cu Emi: biletul de avion 100 lei, am plecat vineri dimineață, am ajuns pe la 9 în Roma, ne-am cazat, aveam rezervată o cameră cu 50 euro și ne-am întors a doua zi seara. Am văzut destule, a fost o experiență super. Așadar poți să vezi și alte țări cu un cost redus.

În orice caz, m-am gândit că ar fi interesant să fac o categorie în care în fiecare lună să vin cu o recomandare de vizitat un oraș la un preț avantajos.

pod Dublin

Recomandarea lunii, Dublin cu RyanAir:

Planul ar fi așa, se zboară cu http://www.ryanair.com/ , biletul costă 70 euro (era 50 euro acum câteva zile), așadar nu am idee cum se vor modifica prețurile, în orice caz martie-aprilie mai sunt luni la care prețurile biletelor de avion scad.

Plecare 12 noiembrie, Întoarcere 16 noiembrie (cum am scris mai sus, aprilie-martie poate fi o dată alternativă)

Cost cazare: aproximativ 200 euro/cameră (2 persoane), căutați pe booking.com, ca preț avantajos acum recomand Egans House sau o cameră cu baie privată la Backpackers Hostel.

Așadar, transport+cazare 170 euro de bucată de om. Mai ai de pus deoparte bani de cheltuială, bani de bere și e gata excursia.

Ca avantaje, la RyanAir, pe lângă bagajul de mână mare pe care îl poți lua mai ai dreptul la încă o geantă (cam cât una de laptop), practic 2 bagaje de mână de fiecare, pentru un city-break nu are rost să plătești în plus pentru bagaj la cală. Un dezavantaj ar fi orarul pentru Dublin, plecarea va fi seara, întoarcerea pe la 17:00, așa se pierde puțin din zile, dar nu este chiar așa rău.

Voi veni cu un alt articol cu sfaturi pentru city break, cum ar fi importantul ”travel light” dar și altele.

This entry was posted in Travel. Bookmark the permalink.